ใƒ€ใƒผใ‚ฏ

Will My Family Lie To My Girlfriend For Me?? (LOYALTY TEST)

THIS IS L&S
ใƒใƒฃใƒณใƒใƒซ็™ป้Œฒ
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 1 349 755
99% 13 394 104

๐Ÿ’ฅCHECK US OUT ON SOCIAL MEDIA๐Ÿ’ฅ
*BABY SOUL*
INSTA: instagram.com/soulmcbroom/
*LANDON*
INSTA: instagram.com/landonmcbroom_
SNAP: Landon_mcbroom
TWITTER: Landonmcbroom_
*SHYLA*
INSTA: instagram.com/shyla
SNAP: Simply_shyla
TWITTER: Shyla
*JOSEPH* (VIDEOGRAPHER)
INSTA: instagram.com/joethedirec...

ใซๅ…ฌ้–‹

 

2020/08/08

ๅ…ฑๆœ‰:

ๅ…ฑๆœ‰:

ใƒ€ใ‚ฆใƒณใƒญใƒผใƒ‰:

่ชญใฟ่พผใฟไธญ.....

่ฟฝๅŠ :

็งใฎใƒ—ใƒฌใ‚คใƒชใ‚นใƒˆ
ๅพŒใง่ฆ‹ใ‚‹
ใ‚ณใƒกใƒณใƒˆๆ•ฐ 100
THIS IS L&S
THIS IS L&S ใƒถๆœˆ ๅ‰
#LSGANG THEY REALLY LIED FOR ME!!!๐Ÿ˜ญ
Nicole Hasting
Nicole Hasting 12 ๆ—ฅ ๅ‰
@Ariana W no one ever would lie for Shyla... She is very unkind to her family and has said her self that she has no friends.
Junior Enrique
Junior Enrique 27 ๆ—ฅ ๅ‰
She said donโ€™t even show up on Monday ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
Gummyโ€™s Channel
Gummyโ€™s Channel ใƒถๆœˆ ๅ‰
jpvid.net/video/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-Rd2_JGN8m3w.html
Rachel O'Connor
Rachel O'Connor ใƒถๆœˆ ๅ‰
#LSGANG Miss Souline first time I have seen you crack a tantyโ™ฅ๏ธ Your still beautiful no matter what. Joe is amazing guys. The three of you are lucky to have one another ๐Ÿ˜˜ Keep up with the Videos guys love watching you from Australia ๐Ÿ‡ฆ๐Ÿ‡บ
sonia ramirez
sonia ramirez ใƒถๆœˆ ๅ‰
You should defenitly do one for shyla ! Loved this 1 ๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜‚
Elizabeth Chirinos
Elizabeth Chirinos 4 ๆ—ฅ ๅ‰
I love his mom! Now in days moms are guilty as their kids lol
Itz Jomilah
Itz Jomilah 4 ๆ—ฅ ๅ‰
Lmfao not jada and will smith๐Ÿ‘€๐Ÿ’€
Tonae Paylor
Tonae Paylor 5 ๆ—ฅ ๅ‰
Yall should have called Austin
Vaselisa Liaina
Vaselisa Liaina 14 ๆ—ฅ ๅ‰
You forgot to call Austin lmao
Fabiola Ramirez
Fabiola Ramirez 17 ๆ—ฅ ๅ‰
Okay, why does she hang up on all his friends like that, like share a laugh and play it out. First video watching and she seems so full of herself
Frany's Look
Frany's Look 17 ๆ—ฅ ๅ‰
The way that Soul is holding on to that makeup brush! And LOLLL "your man's friends are NOT your friends". Straight up truth!
Monse Garcia
Monse Garcia 19 ๆ—ฅ ๅ‰
whatโ€™s the name if yโ€™allโ€™s poshmark?
Xquisite Magazine 2
Xquisite Magazine 2 19 ๆ—ฅ ๅ‰
give tht princess back the keys....lol
Xquisite Magazine 2
Xquisite Magazine 2 19 ๆ—ฅ ๅ‰
ur own brother....lol the betrayal
Xquisite Magazine 2
Xquisite Magazine 2 19 ๆ—ฅ ๅ‰
will smith cheated 1st y'all
Tonio & Chachi
Tonio & Chachi 20 ๆ—ฅ ๅ‰
Hella people going to be missing for Christmas ๐Ÿ˜‚โค๏ธ
aksaya arul
aksaya arul 20 ๆ—ฅ ๅ‰
๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘
Ash Gurung
Ash Gurung 22 ๆ—ฅ ๅ‰
Landon should prank his mum and dad doing fake drugs lol.
Lo Oo
Lo Oo 23 ๆ—ฅ ๅ‰
Shyla hung up on everyone except Landonโ€™s mom ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ the respect โœŠ๐Ÿฝ
Rebeca Hernandez
Rebeca Hernandez 23 ๆ—ฅ ๅ‰
Lmfao your brother
Rebeca Hernandez
Rebeca Hernandez 23 ๆ—ฅ ๅ‰
Shyla!!! Your letter necklace...where is it from?! ๐Ÿ˜ญ
Chetana Chettri
Chetana Chettri 23 ๆ—ฅ ๅ‰
This challenge is actually from Charles and Alyssa
Ruth Arjona
Ruth Arjona 25 ๆ—ฅ ๅ‰
Weโ€™ll anyone who gives you a long explanation is lying. First thing lawyerโ€™s said short yes or no answers.
Nicole Kyra
Nicole Kyra 26 ๆ—ฅ ๅ‰
Girl your attitude is โŒ
Dana Martinez
Dana Martinez 26 ๆ—ฅ ๅ‰
His wife is so beautiful and down to earth!!!!
Junior Enrique
Junior Enrique 27 ๆ—ฅ ๅ‰
Let me talk to ur girlfriend I got some secrets to tell her ๐Ÿ’€๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜‚
Jasmine Xienn
Jasmine Xienn 27 ๆ—ฅ ๅ‰
I do feel for Chef Will ๐Ÿ˜‚ I mean they're technically his boss๐Ÿ˜‚
Its Leslie
Its Leslie 28 ๆ—ฅ ๅ‰
First time watching yโ€™all. And probably last๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ WHY ARE YOU HANGING UP ON PEOPLE LIKE THAT??? ๐Ÿ˜•๐Ÿ™„
Jessica Velazquez
Jessica Velazquez 28 ๆ—ฅ ๅ‰
Landon should call her friends and family
Putri Wulan Sari
Putri Wulan Sari 28 ๆ—ฅ ๅ‰
4:49 is it just me or is she trying to laugh like Catherine
Michelle Chlimon
Michelle Chlimon 28 ๆ—ฅ ๅ‰
Honestly you right Shyla
Amanda
Amanda 29 ๆ—ฅ ๅ‰
Even his friends donโ€™t like her ๐Ÿฅด
Hailey Bates
Hailey Bates ใƒถๆœˆ ๅ‰
Boy u should propose
DTA THEICON
DTA THEICON ใƒถๆœˆ ๅ‰
Yall should get him a free shoping spree
Romina Sami
Romina Sami ใƒถๆœˆ ๅ‰
This made me so sad that no one has the respect
Keshnee Bhoyrub
Keshnee Bhoyrub ใƒถๆœˆ ๅ‰
Who remembers that Catherine got the same hoodie as Shyla? ๐Ÿ’—
Wiam 7
Wiam 7 ใƒถๆœˆ ๅ‰
Is it weird that she doesnt ask if they are okay first๐Ÿ˜‚ or m the only one to notice that
Romi Monscheuer
Romi Monscheuer ใƒถๆœˆ ๅ‰
What a fun Loyalty test with your friends and family. Love you guys so much.
AH H
AH H ใƒถๆœˆ ๅ‰
Sheโ€™s so rude how she talks tp his friend
Alise O'neal
Alise O'neal ใƒถๆœˆ ๅ‰
She said donโ€™t even show up on Monday๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Lesly Benitez
Lesly Benitez ใƒถๆœˆ ๅ‰
My jaw DROPPPED when shylas brother said โ€œyeahโ€ HECKKKK NOOOO! Lol dangggggg!
Erika Morelos
Erika Morelos ใƒถๆœˆ ๅ‰
I couldnโ€™t even keep watching
Erika Morelos
Erika Morelos ใƒถๆœˆ ๅ‰
Why he lick his crusty mouth like that lmfao
Erika Morelos
Erika Morelos ใƒถๆœˆ ๅ‰
Lmfao he so damn ugly ๐Ÿคฃ his mouth be trynna make a statement fr
Eline G
Eline G ใƒถๆœˆ ๅ‰
You should have called Catherine
Lindsay Phiri
Lindsay Phiri ใƒถๆœˆ ๅ‰
soul is always wearing a diaper so cute
Cnnxksjznz Nxnsk
Cnnxksjznz Nxnsk ใƒถๆœˆ ๅ‰
Yang milih allah like 800 ya yang milih dajal abaikan saja
sabrina berriel
sabrina berriel ใƒถๆœˆ ๅ‰
โ€œand I wasnโ€™t mad at Jadaโ€ yaaaaassss!!!!!! Shyla is a whole mood ๐Ÿ˜‚
Chely Chels
Chely Chels ใƒถๆœˆ ๅ‰
I loooooooooooooooooovvvvvvvvveeeeee shyla!!!! Lol she is me, I am her
2 moms Of 12
2 moms Of 12 ใƒถๆœˆ ๅ‰
MAMA LOVE!
Miss Mandy
Miss Mandy ใƒถๆœˆ ๅ‰
Joe likes em all.. but only if youโ€™re between 80-180lbs ๐Ÿ˜‚
Ellisa Montano
Ellisa Montano ใƒถๆœˆ ๅ‰
LMAOOOOO it be yooooo own people ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Jade Soland
Jade Soland ใƒถๆœˆ ๅ‰
Her own brother. U see my brother doing this shit too tho ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
SquareBobS
SquareBobS ใƒถๆœˆ ๅ‰
hahaaa dam they really covered for you, i just uploaded my own version and all my boys firmed it haha
Cristina Zamora
Cristina Zamora ใƒถๆœˆ ๅ‰
She cant make pranks like this she taking it so serious
Tiffany Valentine
Tiffany Valentine ใƒถๆœˆ ๅ‰
Shyla needs a reality check cause she ainโ€™t sh!!t!!! Yet acts like sheโ€™s on top of everyone
haiden Norman
haiden Norman ใƒถๆœˆ ๅ‰
Can you gus in the next video have ladon call for you instead to see if they would lie for shyla
gigggla
gigggla ใƒถๆœˆ ๅ‰
she says its a man thing, but its tons of vids where women check their friends and most of them lie to,
Lorena Nez
Lorena Nez ใƒถๆœˆ ๅ‰
Happy now women..you Don't play with friends and family
Yaya Cortez
Yaya Cortez ใƒถๆœˆ ๅ‰
Dammmmm come my way joe lol ๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜˜
Meghana Jadav
Meghana Jadav ใƒถๆœˆ ๅ‰
Shyla before getting in the car: โ€œโ€โ€œWhat, are you going to fart and close it?โ€โ€ HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
mia nayeli Calderon
mia nayeli Calderon ใƒถๆœˆ ๅ‰
She's so pretty
Jamie Lee Ashton
Jamie Lee Ashton ใƒถๆœˆ ๅ‰
Absolutely loved watching this test!! ๐Ÿ˜‚
Jose Palacios
Jose Palacios ใƒถๆœˆ ๅ‰
๐Ÿฅฐ๐Ÿ˜๐Ÿ˜ญ๐Ÿฅบโค๏ธthere literally so cute ๐Ÿค—
Stephanie b
Stephanie b ใƒถๆœˆ ๅ‰
Souls face when shyla took the keys was so cute lol
Karen Perez
Karen Perez ใƒถๆœˆ ๅ‰
That moment when she tried to laugh like Catherine ๐Ÿ™„๐Ÿ˜…
D B
D B ใƒถๆœˆ ๅ‰
I Think soul really looks like landon
Ashley Rose
Ashley Rose ใƒถๆœˆ ๅ‰
โ€œYour manโ€™s friend itโ€™s NOT your friends* PERIODT.
Susannah Nicole
Susannah Nicole ใƒถๆœˆ ๅ‰
Shyla is so pretty ๐Ÿ˜
Melissa Romero
Melissa Romero ใƒถๆœˆ ๅ‰
Tbh this isnโ€™t funny ..
Brianna Rose
Brianna Rose ใƒถๆœˆ ๅ‰
Lmaoo โ€œentangle..tango.. whatever you want to do jada, I like itโ€๐Ÿ˜‚ I feel the same way smh The hypocrisy has to stop
Lissette Nuno
Lissette Nuno ใƒถๆœˆ ๅ‰
Omg I think thatโ€™s the first time sheโ€™s cried on camera for something she couldnโ€™t have.
Ashleigh Newsome
Ashleigh Newsome ใƒถๆœˆ ๅ‰
Her hanging up on everyone is kinda annoying.. at least tell them bye damn ๐Ÿ˜‚ like โ€œalright thanks byeโ€
SHAWN Shawn
SHAWN Shawn ใƒถๆœˆ ๅ‰
Called Austin bruh
Leilani
Leilani ใƒถๆœˆ ๅ‰
I understand this is a video but calling your chef (employee) not on the clock and feeding them a lie and getting mad when he responds how he sees fit is not okay. Itโ€™s inappropriate and youโ€™re creating issues there with the lack of professional boundaries. And hanging up when he was midsentence?? Not okay. Other than that you guys are awesome and I wish nothing but the best for your family. But please use this feedback as an opportunity to grow and make better choices for yourselves and the people you surround yourself with.
Ariel Broach
Ariel Broach ใƒถๆœˆ ๅ‰
Never that serious.
Birds Eye View
Birds Eye View ใƒถๆœˆ ๅ‰
I feel for Shyla lol ๐Ÿ˜‚
Diana Carolina
Diana Carolina ใƒถๆœˆ ๅ‰
Why does he only have a half a mustache
Geo Barajas
Geo Barajas ใƒถๆœˆ ๅ‰
Awww can I get a ps5 too
Jemie Bรธร˜
Jemie Bรธร˜ ใƒถๆœˆ ๅ‰
He speaks so much like Austin
Chanel Cleans and Budgets
Chanel Cleans and Budgets ใƒถๆœˆ ๅ‰
Lmao clearly some people canโ€™t lie though so thatโ€™s good ๐Ÿ˜‚
Chanel Cleans and Budgets
Chanel Cleans and Budgets ใƒถๆœˆ ๅ‰
I mean I know itโ€™s a joke, but obviously lying hurts people no matter what the lie is
Sammy Marie
Sammy Marie ใƒถๆœˆ ๅ‰
โ€œApparently your brothers donโ€™t even have your backโ€ that DEPRESSED me because my brother just took the side of my abuser... ๐Ÿ’” the betrayal from your own siblings really suck... this video was fucking HILARIOUS though ๐Ÿ˜‚ Iโ€™d love to see another one with the roles reversed!! Letโ€™s test Shylaโ€™s friends!!!
nichole otti
nichole otti ใƒถๆœˆ ๅ‰
The way she thinks really triggered me I couldnโ€™t finish it๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ๐Ÿคฎ
Lu Alatasi
Lu Alatasi ใƒถๆœˆ ๅ‰
โ€œAyyyyye get me the controller tooโ€๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Gloria Anyanzo
Gloria Anyanzo ใƒถๆœˆ ๅ‰
Jesus Christ is coming soon get ready and seek salvation share the Gospel โœ๏ธโค๏ธ
Charlotte Xx
Charlotte Xx ใƒถๆœˆ ๅ‰
Why does Shyla kinda have the same laugh as catherine๐Ÿคฃ
Vicky Torres
Vicky Torres ใƒถๆœˆ ๅ‰
I love Shyla but she so salty. Don't do it if u can't hack it. Lol
Selin
Selin ใƒถๆœˆ ๅ‰
Hahaha I love your mother in law ๐Ÿ˜‚โค๏ธ
Laura Perez
Laura Perez ใƒถๆœˆ ๅ‰
Loved this Video!
Jenica Shaw
Jenica Shaw ใƒถๆœˆ ๅ‰
When she was spinning her phone and it stopped as soon as he lied ๐Ÿคฅ ๐Ÿ˜‚
Hillary Bustamante
Hillary Bustamante ใƒถๆœˆ ๅ‰
This was hilarious. It was his mom "you want me to find that out for you" for me lol
Vanessa Nichols
Vanessa Nichols ใƒถๆœˆ ๅ‰
I canโ€™t stand her ๐Ÿ˜ญ
Lorena Iribe
Lorena Iribe ใƒถๆœˆ ๅ‰
Iโ€™m buying you a PS5 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Shiane Burbank
Shiane Burbank ใƒถๆœˆ ๅ‰
What did rob say? I couldnโ€™t hear
Shiane Burbank
Shiane Burbank ใƒถๆœˆ ๅ‰
I love Shyla!! She speaking facts!! ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Ray & Brooke vazquez
Ray & Brooke vazquez ใƒถๆœˆ ๅ‰
Damn they full ass were fighting cause of this
Justice Jr
Justice Jr ใƒถๆœˆ ๅ‰
You shoulda called Austin
Miracle Coria
Miracle Coria ใƒถๆœˆ ๅ‰
Lmfao she said I need my couch I bought u back ๐Ÿ˜ƒ๐Ÿคฃ
alexis diaz
alexis diaz ใƒถๆœˆ ๅ‰
They are sure nottttt! And DO BE YA OWN! ๐ŸŽฏ๐ŸŽฏ๐ŸŽฏ
Mari Castellano
Mari Castellano ใƒถๆœˆ ๅ‰
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Nikita Bangera
Nikita Bangera ใƒถๆœˆ ๅ‰
โ€œThe audacityโ€ ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Erika Castaneda
Erika Castaneda ใƒถๆœˆ ๅ‰
LOL IM SENDING IN MY APPLICATION FOR JOE !!!!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ™‹๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ๐Ÿ™‹๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ๐Ÿ™‹๐Ÿฝโ€โ™€๏ธ๐Ÿ™Œ๐Ÿฝ hes sooo sweet
Lolo Noble
Lolo Noble ใƒถๆœˆ ๅ‰
jpvid.net/video/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-NT75R383p8U.html
Raquel Ross
Raquel Ross ใƒถๆœˆ ๅ‰
This video is crackin me up๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
ๆฌก
READING ASSUMPTIONS ABOUT US...
12:27
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 679 000
Reacting to Tiktoks about me ... teeheee
14:56
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 1 800 000
WHO KNOWS ME BETTER!? (My Brother vs My Girlfriend)
10:47
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 2 300 000
STYLE SWAP ft. Noah Beck, James Charles & Blake Gray
16:33
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 3 200 000
THIS IS L&S OFFICIAL BABY GENDER REVEAL!!
15:51
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 6 000 000
TRYING VIRAL COFFEE RECIPES
15:58
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 1 000 000
SURPRISING BEST FRIEND WITH HIS DREAM GIRL!!
08:24
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 2 000 000
HUGE TEDDY BEAR SURPRISE ON GIRLS ft. THE ACE FAMILY
12:01
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 1 000 000
"DID YOU REALLY PUT YOUR BREAST MILK IN MY CEREAL???"
19:22
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 5 700 000
Living With The World's LONGEST Nails For A Day
18:08
ๅ†็”Ÿๅ›žๆ•ฐ 9 000 000