ダーク

Moneybagg Yo - U Played feat. Lil Baby (Official Music Video)

MoneyBagg Yo
チャンネル登録
再生回数 25 904 790
96% 251 216 7 832

“Time Served” out now: smarturl.it/TimeServed
Follow Moneybagg Yo:
instagram.com/moneybaggyo/
twitter.com/moneybaggyo/
facebook.com/moneybaggyo/
Lyrics:
Chorus:
I don't got a heart, but fuck it, I'm paid
Lil A beat a body, he fresh out the cage
I'm still the same nigga from minimum wage
They tryna keep up, so they stalkin' my page
They do what I say, they tryna get saved
They line up for me like they coppin' the J's
I told her get right, start acting your age
Can't believe you tried it, bitch, you played
Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played
She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy
She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played
She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin (Ooh)
Verse 1:
I don't got a cold, I'm sipping on Hi-Tech
A deuce of that yellow, I'm straight out the projects
The first nigga played with me, he got shot at
A hundred some shots flipped the car, that's a car wreck
I really don't need to be speaking on that (Shh)
But fuck it, you know how I be when I get (What?)
High off the motherfuckin' medicals (Up there)
Get in the booth and go federal (Federal)
They copy my style, I had to go get that (Give me that)
Like, boy, give my motherfuckin' shit back
She wanna chill, but this ain't no kickback (Here)
Pass her to my teammate, I assist that
Straight to the jet, then I'm gone (Gone)
Land in a new timezone (Outta there)
All the hoes pressed, niggas lookin' stressed
They can't accept that I'm on (Hah)
Chorus:
I don't got a heart, but fuck it, I'm paid
Lil A beat a body, he fresh out the cage
I'm still the same nigga from minimum wage
They tryna keep up, so they stalkin' my page
They do what I say, they tryna get saved
They line up for me like they coppin' the J's
I told her get right, start acting your age
Can't believe you tried it, bitch, you played
Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played (Bitch, you played)
She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy (Crazy)
She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played (Yeah)
She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin, bitch, you played
Verse 2:
She out here wildin'
Tellin' her friends I'm buyin' her, flyin' her, bitch, you childish
I never mind 'em
I'm getting mine, I'm one of the flyest, got no stylist
Pop my shit, Rolls truck my driveway
Racks like books, I ain't been to no college
VS my teeth, I come through smilin'
Brand new Lam', we come through wildin'
Couldn't get it up, now this shit just pilin'
Everybody drip, turn the hood to an island
Last name rich, first name not Roddy
That ain't my hit, can't claim that body
That ain't my ho, damn sure ain't my side bitch
Wish I would take lil' ho shopping
Soon as I do it, this foreign'll copy
Still in the hood, I can never get cocky
Chorus:
I don't got a heart, but fuck it, I'm paid
Lil A beat a body, he fresh out the cage
I'm still the same nigga from minimum wage
They tryna keep up, so they stalkin' my page
They do what I say, they tryna get saved
They line up for me like they coppin' the J's
I told her get right, start acting your age
Can't believe you tried it, bitch, you played
Wanted a diamond choker, soon as her time was over, bitch, you played (Bitch, you played)
She wanna ride the Rover, told her her Uber was closer, bitch, you crazy (Crazy)
She tried to show out in public, I cut the bitch off like it's nothin', bitch, you played (Yeah)
She must've thought I was stupid, I knew she was fuckin' my cousin, bitch, you played
#MoneybaggYo #LilBaby #UPlayed #TimeServed

音楽

に公開

 

2020/01/13

共有:

共有:

ダウンロード:

読み込み中.....

追加:

私のプレイリスト
後で見る
コメント数 60
Julius M
Julius M 7 時間 前
U Played sounds good
barbara cordova
barbara cordova 13 時間 前
lofi study
Joshua Williams Sr.
Joshua Williams Sr. 22 時間 前
Moneybagg, Kevin Gates, and lil baby best collaboration ever if we can get dat
Adrian Pineda
Adrian Pineda 22 時間 前
Dudue7e8r8w8
Kashial Living
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🤸🏾‍♀️🤸🏾‍♀️🤸🏾‍♀️🤸🏾‍♀️
JTK Glass
JTK Glass 日 前
Ll
Hrihan
Hrihan 日 前
People be sleepin on Tay Keiths fire beats Fuck these n**as up
Jessie Brown
Jessie Brown 2 日 前
Who bumping this right now
Jay G
Jay G 3 日 前
This money bags best song it need more views
Don Malik
Don Malik 3 日 前
I have never played.
Rge Promo
Rge Promo 3 日 前
jpvid.net/video/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-vrv6-cfmpvc.html
Rge Promo
Rge Promo 3 日 前
jpvid.net/video/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-vrv6-cfmpvc.html
Rge Promo
Rge Promo 3 日 前
jpvid.net/video/%E3%83%93%E3%83%87%E3%82%AA-vrv6-cfmpvc.html
Cash Money
Cash Money 4 日 前
Yess sirrrrrrrrrr
Blockpoppa Taydoe
If you fw drill music or just fw music in general go watch my new shit 🔥🔥🔥 luv fasho won’t be disappointed🖤 gooo
aeEjhre messi222
yall we need 0:27 @ ??
Iyon Cody
Iyon Cody 6 日 前
U played me👂😂😂❤️
Boosie Jones
Boosie Jones 6 日 前
Yall can't say he a mumble rapper.
Greg Rogers
Greg Rogers 6 日 前
I don’t have a heart but fuck it I’m paid! Sounds good to me
Sal Khan
Sal Khan 7 日 前
0:18 why do I hear, “I’m still gon suck nigga for minimum wage”
Ice Valentine
Ice Valentine 7 日 前
If you would like Contact this Artist contact the C.E.O 1ce0p1ck@gmail.com Christopher "IceMoney" Valentine
Ice Valentine
Ice Valentine 7 日 前
If you would like Contact this Artist contact the C.E.O 1ce0p1ck@gmail.com Christopher "IceMoney" Valentine
Kim Freeman
Kim Freeman 7 日 前
In my 50 yr young season voice Memphis 10 style
Larry Abbitt
Larry Abbitt 7 日 前
Best rapper of all time
Don Malik
Don Malik 9 日 前
God is good!
Don Malik
Don Malik 9 日 前
I am always Ok!
Don Malik
Don Malik 9 日 前
I am Ok!
Don Malik
Don Malik 9 日 前
I am Muslimin and proud.
Don Malik
Don Malik 9 日 前
I believe in Dios.
Don Malik
Don Malik 9 日 前
There is No Deal here.
Don Malik
Don Malik 9 日 前
There is No Game here.
miya Shanay
miya Shanay 10 日 前
Na they know they wrong for the thumbnail 😐🥴
Djuanas Alexander Sr
Two of the most talented , amongst many💪🔥💯
Fantastic 4
Fantastic 4 10 日 前
bitch u played!!
FrugalAmazoniam Top3000Reviewer
“I don’t got a heart, but fuck it I’m paid.” Facts 🤷🏽‍♀️ 💴
Desire Chimanikire
Word is my guy Moneybagg still has severe back pain after carrying Lil Baby on this song.
Gage Holman-harrison
Mm M m M
Chance Harris
Chance Harris 12 日 前
This shit hit on subs
REDRABBIT001
REDRABBIT001 12 日 前
These young kings got it!!!
Christopher Kimmer
Moneybagg #1 rn rt
Cecilia Craig
Cecilia Craig 13 日 前
Lawd Jesus😍😜yo money baggggsssss
strictly business
Alright this duo is 🔥
Quran Frazier
Quran Frazier 14 日 前
1:54 you're welcome lol
Esau Jimenez
Esau Jimenez 14 日 前
Moneybag is one of the few rappers who has bars,flow and makes hits. I don’t know why everyone sleeping on him.
Gxdly Legend
Gxdly Legend 12 日 前
Yeah ight
Raymond Blades
Raymond Blades 15 日 前
This man Lil Baby said : " Everybody dripped, turn the hood to an island.." Y'all better stop playing wit Lil Baby 😤🔥🔥
ALLDAY ANIME
ALLDAY ANIME 15 日 前
Was that a dis to Roddy ?
Hannah Garrett
Hannah Garrett 15 日 前
Q, avgbh
Alise morgan
Alise morgan 16 日 前
She out here wildin telling her friends I'm buying her flying her bitch you childish 💪💪💪💪💯
Keya Howard
Keya Howard 17 日 前
We dont talk after case closed
Don Malik
Don Malik 18 日 前
The World Is Not Foe Play!
zakkeryc
zakkeryc 18 日 前
Anybody got a name for the girl in the white dress by the plane?
Maurice Harris
Maurice Harris 19 日 前
I'm the still the same nigga from minimum wage 🤝🤝🤝
GFB13 Prod.
GFB13 Prod. 19 日 前
We gotta have a MoneyBagg and lil baby album
Pat Reynolds
Pat Reynolds 19 日 前
You got that you
tyrell jones
tyrell jones 20 日 前
Y’all ain’t catch what baby said, “ last name richh first name not roddy” 🔥🔥🔥
Raiders108
Raiders108 17 日 前
Damn the lyricism that impresses people nowadays 😂
Jay Anthony
Jay Anthony 20 日 前
Perfect combo right herr
tiffany taylor
tiffany taylor 20 日 前
Number one saying @ my prison bitch you played!!!!
Jesus Ramirez
Jesus Ramirez 20 日 前
SHE WANA RIDE THE ROOVAAAAAAAAA
Brenda Hicks
Brenda Hicks 20 日 前
My guy rite here
a Bryant
a Bryant 20 日 前
I didn't even see moneybag in that bed he was wearing all white 🤣🤣
Lil Baby - Sum 2 Prove (Official Audio)
03:27
Lil Baby - Get Money (Audio)
02:49
再生回数 12 000 000
Lil Baby - All In (Official Video)
02:38
再生回数 42 000 000