ダーク

Jimmy and Miley Cyrus Photobomb Fans

The Tonight Show Starring Jimmy Fallon
再生回数 930 972
99% 17 319 136

Miley Cyrus and Jimmy photobomb unsuspecting fans while they're sitting in the chair from The Voice.
Subscribe NOW to The Tonight Show Starring Jimmy Fallon: bit.ly/1nwT1aN
Watch The Tonight Show Starring Jimmy Fallon Weeknights 11:35/10:35c
Get more Jimmy Fallon:
Follow Jimmy: Twitter.com/JimmyFallon
Like Jimmy: Facebook.com/JimmyFallon
Get more The Tonight Show Starring Jimmy Fallon:
Follow The Tonight Show: Twitter.com/FallonTonight
Like The Tonight Show: Facebook.com/FallonTonight
The Tonight Show Tumblr: fallontonight.tumblr.com/
Get more NBC:
NBC JPvid: bit.ly/1dM1qBH
Like NBC: Facebook.com/NBC
Follow NBC: Twitter.com/NBC
NBC Tumblr: nbctv.tumblr.com/
NBC Google+: plus.google.com/+NBC/posts
The Tonight Show Starring Jimmy Fallon features hilarious highlights from the show including: comedy sketches, music parodies, celebrity interviews, ridiculous games, and, of course, Jimmy's Thank You Notes and hashtags! You'll also find behind the scenes videos and other great web exclusives.
Jimmy and Miley Cyrus Photobomb Fans
jpvid.net/u-fallontonight
#MileyCyrus #FallonTonight #JimmyFallon

コメディー

に公開

 

2017/10/04

共有:

共有:

ダウンロード:

読み込み中.....

追加:

私のプレイリスト
後で見る
コメント数 411
Aubrey R
Aubrey R 12 日 前
Noticed the terrorist on the left not smiling....
Rwrw Cyrus
Rwrw Cyrus 17 日 前
I love miley so much ......its so nice ❤❤❤
TMobile Slay
TMobile Slay 19 日 前
God: What? Whos calling me... Oh My Me!! Its Miley and Jimmy!
Washmi Wijeratne
Washmi Wijeratne 22 日 前
Janice from FRIENDS is quaking
Muhammad Mustaqiim Mohamed Kasim
RIP Sound Man 2:15
NaJi Alsubaie
NaJi Alsubaie 2 ヶ月 前
lol i love you miley so so so so much
Tfue
Tfue 2 ヶ月 前
Yeh
MileyNoah Cyrus
MileyNoah Cyrus 2 ヶ月 前
If I was there I would care about miley not Jimmy. Sorry Jimmy
Sarcastamus Raconteur
I would have been like "OMG,OMG"
Daniel Júnior
Daniel Júnior 3 ヶ月 前
This is very funny!
Zarriah Puth
Zarriah Puth 3 ヶ月 前
1:32 best part
F̶L̶Y̶I̶N̶G̶ P̶I̶G̶ .
Monkey 😂
XOXXXOOOXO NO
XOXXXOOOXO NO 4 ヶ月 前
1:04 😂😂😂
ScrapDraws
ScrapDraws 4 ヶ月 前
I’d just yell OMAHGAWD HANNAH
paige jensen
paige jensen 5 ヶ月 前
Do something like this again
paige jensen
paige jensen 5 ヶ月 前
I really liked this video
MiiGaa 0112
MiiGaa 0112 5 ヶ月 前
i wish on there^ i'll kiss her lips^ yes i'd do it
Skippy Bean
Skippy Bean 5 ヶ月 前
"I love you, I love The Voice... JIMMY FALLON!!! OH MY GOD!!"
Mel Rivera
Mel Rivera 5 ヶ月 前
1:19 😂😂😂😂
Puppets and stuff things Cool
2:02 hahahahahahahahaahaha best one ever 👌🏼👌🏼👌🏼👌🏼😂😂😂😂😂😂😂
Rachel Productions
Rachel Productions 6 ヶ月 前
I love you,ilove the voice its my favo JIMMYFÆŁLÖNOMMMMGGGGG
TotallyNotTim
TotallyNotTim 6 ヶ月 前
1:42 When your friend gets you v-bucks for your birthday
Ian Franklin
Ian Franklin 6 ヶ月 前
Jimmy Fallon should get Chadwick Boseman and Michael B. Jordan to do this with him too.
Honore Irumva
Honore Irumva 6 ヶ月 前
1:51 RIP headphone users
Unicorn _APB
Unicorn _APB 6 ヶ月 前
2:09 when your crush what to go in a date with you
Prashant Soni
Prashant Soni 7 ヶ月 前
1:32 the girl didn't notice Jimmy Fallon
abiwiddowson
abiwiddowson 7 ヶ月 前
i’d be more excited to see jimmy whoops
Forever Smiler Miley
I hope i will her hug him...This is my dream😢
Thunder RiverSky
Thunder RiverSky 7 ヶ月 前
And 3..2..1.. I sneezed when the camera flashed lol
Sena Cyrus
Sena Cyrus 8 ヶ月 前
Im crying
naomi oktarina
naomi oktarina 8 ヶ月 前
so happy to see a vid full of so many "oh my goooodd!!!" 😂
SharrellF
SharrellF 8 ヶ月 前
"I love you Miley.......JIMMY FALLAAAAAOOOON!!!!"
Lorin Hasan
Lorin Hasan 8 ヶ月 前
OMG Im crying
unorthodox virgo
unorthodox virgo 8 ヶ月 前
thE GIRL AT 1:34 DIDNT NOTICE JIMMY UNTIL LIKE HOW LONG AFTERWARDS AHAHAHAHAHHA
Hanna Hafizzah
Hanna Hafizzah 8 ヶ月 前
Hope no one get heart attack haha i love miley since she's Hanna Montanna, and Sara to 😂
Anh Le Nguyen Minh
Anh Le Nguyen Minh 9 ヶ月 前
they r overreacting:))))))))
obviously
obviously 9 ヶ月 前
ahhh i just love how excited they get
Alienique Human
Alienique Human 9 ヶ月 前
Anyone notice Miley's hand on 2:22?
Erik Killmonger
Erik Killmonger 6 ヶ月 前
What about it?
Book of shadows contributor Brian
cool idea
Michelle Reyes
Michelle Reyes 9 ヶ月 前
I love you , i love the voice is my... ¡JIMMY FALLON OMG! BEST PART EVER
Draft D.
Draft D. 9 ヶ月 前
Watch left o my good watch right ON MY GOOD
Isabella John
Isabella John 10 ヶ月 前
1:34 OMG IM DYING HAHAHAHHWAHAHAHA
Nicole Chen
Nicole Chen 10 ヶ月 前
*sees Jimmy* OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!! *calms down and turns around and sees Miley* OH MY GOD OH MY GOD OH MY GOD!!!!!
Abstrctmnd
Abstrctmnd 10 ヶ月 前
that was the funniest thing hahaha
Maliha Waseem
Maliha Waseem 10 ヶ月 前
1:13 LOL JIMMY 😂😂😂
Tassia Nascimento
Tassia Nascimento 10 ヶ月 前
Kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ameiii
Cookie Crumb
Cookie Crumb 10 ヶ月 前
Girl in red cardigan: she went on one knee like she was going to propose!
Cookie Crumb
Cookie Crumb 10 ヶ月 前
Girl in Red cardigan: me I would probably do that
Frederika Kambosos
Frederika Kambosos 10 ヶ月 前
Come and scare me lol hahahahah 😂
Shaun Barbee
Shaun Barbee 10 ヶ月 前
Thw woman's face next to Jimmy at 1:55 😂😂😂
horrible shows
horrible shows 10 ヶ月 前
WTF
Abi Fogz
Abi Fogz 10 ヶ月 前
Wish I lived in America 😭
林霏兒
林霏兒 10 ヶ月 前
Oh my!
Bia rio
Bia rio 10 ヶ月 前
I'm dying this is so good
Legend5,000
Legend5,000 10 ヶ月 前
Miley YOU USED TO LIVE NEAR ME IN SPRING HILL I THINK AS A KID
SomeComedyGuy
SomeComedyGuy 11 ヶ月 前
Imagine if one of them was a hater 😂
Mariela Robles
Mariela Robles 11 ヶ月 前
Omg! Omg! Omg!😂😂😂😂 love you Jimmy!!!!!
MADy H
MADy H 11 ヶ月 前
that was craaaaaazy
Suelen Vitoria
Suelen Vitoria 11 ヶ月 前
😂😂😂😄😍😍😍
Welissa
Welissa 11 ヶ月 前
my reactions to my mum getting mcdonalds
Goldine Saintil
Goldine Saintil 11 ヶ月 前
The last picture was good
Irving Popoca
EAR RAPE!!!
MsWoody55
MsWoody55 年 前
I met Miley Cyrus dad bill Cyrus at the dodger stadium
Kennedy TAYLOR
0:52 😂
Reviewing Panther
guys say wow or oh my god, girls have full body mental and physical break downs
FractalPlay
FractalPlay 年 前
2:30 the girl on the left could care less
evangeline57
evangeline57 年 前
“OH MY GOD”
Astonishing Ali_YTGaming
OMHYYYY6/NCDHMGFGHMV GARDRDDDSSDD
XxInquisitivekidsxX
Omg Jimmy Fallon! Omg miley syrus!
tricks og sjov TE
It must be great to have people skream in exitement when they see you. :)
PigGum
PigGum 年 前
I don’t think they recognized Miley
Jouselyn Garcia
The video : OH MY GOD Me: is your god ok ?
jewel baticados
i would cry, then die if i saw jimmy fallon.
siregar kicky
What a lucky day!
Kate Cosette
Kate Cosette 年 前
*sees Miley* "I love you, I love the voice..." *sees Jimmy* "JIMMY FALLON OH MY GOD!!!" xD IM DYING
Off _
Off _ 年 前
2:04 lol That freak out tho
Haley Riggins
on the second photobomb,i know the boy and girl. AWESOME lol
Jel Rey
Jel Rey 年 前
Who's miley?
Danny Blue
Danny Blue 年 前
Follow my Miley Cyrus fanpage on IG if you want 💜: @MileyCyUSA
Phil Vogel
Phil Vogel 年 前
People are pathetic
EXTRA
EXTRA 年 前
I laughed so hard the woman thought Jimmy was no one 💀💀💀
Vartra Arcadia
I love you, I love the voice..... JIMMY FALLON!!!!! lol
Nacim kuv
Nacim kuv 年 前
1:35 after almost 15 seconds she realised that Jim is also their
x pepega
x pepega 年 前
I am very lucky i dont have my headphones on.
Huai Scrblol
Huai Scrblol 年 前
We need more photobomb videos
Reece Bittner
Very funny as always. ❤ a laugh a minute
Dan Wolf
Dan Wolf 年 前
Ok fans take it easy take it easy we are all human
Daniel Johnson, Jr.
I'm not seeing the video. Only black
Timothy Drake
Love Jimmy's photobomb sessions. Love the reactions people get.
1000FOF
1000FOF 年 前
LOL the purple girl shirt was so iconic
Riccardo Carbone
Love u mc
Riccardo Carbone
😂💘😂😂😂
Valu Relanez
Valu Relanez 年 前
THIS IS GREAT
Stephany Bravo Castillo
JIMMY IS THE BEST! I LOVE U MAN ❤
Stephany Bravo Castillo
The last girl is me 😂😂😂... ❤
Mandy
Mandy 年 前
Gosh people really do go crazy for celebs, I'd be excited but I wouldn't scream their ear off and basically jump on them lmfao!
TazTalksYouListen
Many people *_clearly_* have unhealthy relationships with celebrities.
Yeisy Diaz
Yeisy Diaz 年 前
I love how Jimmy kept trying to tell the girl with the glasses that Miley Cyrus was there but she just kept pulling his arm screaming haha
Adele controlled by ellen funny 😂
05:51
Ellen Meets a 5-Year-Old Geography Expert
04:35
Bad Prom Photos
04:16
再生回数 6 300 000
Ellen's Favorite Waitress Gets a Car
05:29
Non-Scary Movie - Key & Peele
3:04
再生回数 1 320 434