ダーク

I Basically Changed Desi Perkins' Life | Makeup Roulette Challenge | Jen Atkin

JEN ATKIN
チャンネル登録
再生回数 322 906
98% 12 859 216

***Watch Desi do my hair for the Hair Roulette Challenge on her channel: jpvid.net/video/ビデオ-XqsptoHWrwE.html
Dreams come true... Finally got my friend and makeup & fashion guru Desi Perkins to do a collab with me!! Hope you guys like this video and let us know in the comments if we should make F**kUpYourFriendsFriday a thing ;)
Follow Desi: jpvid.net/u-DesireePerkinsMakeup
instagram.com/desiperkins

Music from: share.epidemicsound.com/sTmjw
-----
Starting her career in Hollywood, Jen quickly began working with the most influential stars, including Kim, Khloe, and Kourtney Kardashian, Katy Perry, Jessica Alba, and Jennifer Lopez. Today, with over 2.7mm followers on social media, she’s what the New York Times calls “The Most Influential Hairstylist in the World,” counting top models Chrissy Teigen, Kendall and Kylie Jenner, and Gigi and Bella Hadid as some of her most loyal clientele. Jen is also the founder of ManeAddicts.com and haircare brand OUAI.
See more from Jen:
Instagram: instagram.com/jenatkinhair/
Twitter: twitter.com/jenatkinhair
Facebook: facebook.com/JenAtkinHair/
Web: jenatkin.com/

に公開

 

2019/08/14

共有:

共有:

ダウンロード:

読み込み中.....

追加:

私のプレイリスト
後で見る
コメント数 593
Theaondra Cawley
I'll pray for you for real.
JEN ATKIN
JEN ATKIN 3 日 前
THX lol
Jeayoung Lee
Jeayoung Lee 16 日 前
!!!! Do more !!
JEN ATKIN
JEN ATKIN 15 日 前
Ok!!
Prissy Tapia
Prissy Tapia 17 日 前
These vids were so funny! I love the chill vibes.
JEN ATKIN
JEN ATKIN 15 日 前
Thx for watching 💋
Vicks Mosnar
Vicks Mosnar 19 日 前
she looks like the wife on matilda
Vicks Mosnar
Vicks Mosnar 18 日 前
JEN ATKIN lol yes ! After all the make up and stuff
JEN ATKIN
JEN ATKIN 18 日 前
you're talking about Desi right?
Danica Sawtell
Danica Sawtell 20 日 前
Thanks for the LOLs! You both are legends 🤣
Somaly Lam
Somaly Lam 21 日 前
The friendship we needed to see
Jennifer Turner
Jennifer Turner 21 日 前
Yes please, Make it a Friday thing!
Marissa Thomas
Marissa Thomas 22 日 前
Jen nailed that shit lol!!! Im impressed!!!
JEN ATKIN
JEN ATKIN 22 日 前
totally nailed it
Geanina Gia
Geanina Gia 23 日 前
Why are you so rude? "I'm not done talking" WTF, you so rude 😠
Sofia Shah
Sofia Shah 25 日 前
pls do this again!!
Janaye Penn
Janaye Penn 25 日 前
This is hilarious! Lol 🤣🤣
Amy C
Amy C 26 日 前
You two are hilarious!! Must admit Jen Desi did a damn good job on your hair😂 Side note: I love the tones of your hair what do I need to ask my stylist for?
Josey Camarillo
Josey Camarillo 27 日 前
i just want to know what kind of bra are you wearing with this top?? i have one from zara and i can't find a bra that looks right under..btw i love these videos
Maria Felix
Maria Felix 28 日 前
Why is Jens voice so calming? Like can you be my therapist?
Pricila Roman
Pricila Roman 28 日 前
if anything she looks like Katy Perry on her music video “Last Friday Night” 😭
Kacy Mah
Kacy Mah 28 日 前
What a great guest! I love Desi, she's just so naturally cool and trendy! Y'all are awesome together...so sassy
Meredith MOHLER
Meredith MOHLER 29 日 前
SOOOOOO FUNNY‼️‼️😂😂😂😂😂😂😂LOVED IT‼️‼️‼️👍👍👍👌👌👌🙌🙌🙌🙌🙌💜💜💜💜💜💜💜
Miranda Vais
Miranda Vais ヶ月 前
Jen: beauty is pain! trips and falls** Everyone: ok we got it Jen..
barbara guevara
barbara guevara ヶ月 前
Love itt
April Kennedy
April Kennedy ヶ月 前
😂 HOW CUTE ARE U2 !!!! So fun !!!!
Ryane Lovett-Pitts
Hey, Jen!!! Looking forward to more of your "A Day in the Life" videos!! Also hoping you'll take us with you to some events/parties and show us how you get ready beforehand!! Love your content, thx so much for being you xoxo
Cierra Bernae
Cierra Bernae ヶ月 前
ok jen we need a closet tour NOW!
Airik Luna
Airik Luna ヶ月 前
Why does this crap keep showing up on my suggestions?
Ashlee
Ashlee ヶ月 前
Wait you should have added that you got Desi lit before you filmed. 😂😂😂
Lizzy Castle
Lizzy Castle ヶ月 前
lmaooo!! loved this
Nancy Arce
Nancy Arce ヶ月 前
Lmfao. I love your personalities together! You girls make the videos fun and natural.
Elizabeth Sanchez
where have you been , Jen? im so glad i found you, you are so much fun!!!! new subscriber :)
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Yayy! Thxx ❤️
Brice B
Brice B ヶ月 前
Step 1. Go to Google Step 2. Search this keyword: 123moviesdailypro Step 3. Enjoy! I Basically Changed Desi Perkins' Life | Makeup Roulette Challenge | Jen Atkin Actually, who are you not to be? You are a child of God. Your playing small does not serve the world. There is nothing enlightened about shrinking so that other people won't feel insecure around you. We are all meant to shine, as children do. We were born to make manifest the glory of God that is within us. It's not just in some of us; it's in everyone
O
O ヶ月 前
Jen you’re hilarious 😂😭😂😭
Uzma Momin
Uzma Momin ヶ月 前
Could you do a video for natural curls and how to make them look poppin? I can never find the balance between ramen and poof
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Lol yes yes I gotchu boo
Jannelle Ingham
Jannelle Ingham ヶ月 前
Saturday night vibes 😂😂😂 obsessed with desi literally not only how beautiful she is but her sense of humor I wish I had a best friend like her jeez😩❤️❤️
Amneta A.A
Amneta A.A ヶ月 前
jen you look so preatty
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
😘
Andrea
Andrea ヶ月 前
She’s a Pisces and I don’t see it at Alllll 😂😂
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Hah
Taylor Herbers
Taylor Herbers ヶ月 前
jen, you have the cutest personality!
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Xx
Cassieandra
Cassieandra ヶ月 前
Yes keep these coming !!!
Trisha H
Trisha H ヶ月 前
Serious confidence and it paid off Desi 🙌🏼 loved her starting out story very inspiring
Antoinette Garcia
Came from Desi’s channel and had NO idea I would laugh so much and so hard. Instantly subscribed.
mercedes nd gonzalez
actually she would look so bomb with curly hair done right
Joyce Trent
Joyce Trent ヶ月 前
You guys are hilarious together I love it 😂😂
Nelly Martinez
Nelly Martinez ヶ月 前
This is seriously the funniest video ever😂😂
Aliyah Deiz
Aliyah Deiz ヶ月 前
Jen!! Can you do a tutorial on how to do slick ponytails, slick half up half down, etc. I’d love to see what products you recommend and your process :)
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Yes!
Felicia Doucette
Felicia Doucette ヶ月 前
Jen your outro was great 👍🏻
Felicia Doucette
Felicia Doucette ヶ月 前
We love Desi, please more DESI ❤️❤️ I watched her video and you guys are hilarious!
Felicia Doucette
Felicia Doucette ヶ月 前
Subscribed for DESI ❤️❤️
maritza buelvas
maritza buelvas ヶ月 前
I'm dying...
thehenessy
thehenessy ヶ月 前
“Wait wtf is that? That’s an eyebrow brush!” Lmfaooooo! “You said there’s no rules!” “No, put that’s shit back” I’m dead!!!! Hahahaha
Ashley Martinez
Ashley Martinez ヶ月 前
Fun fact, when you're allergic to bees you won't know the first time you get stung because the allergy only develops after you've been stung. If you've never been stung by a bee, you can't be allergic! So you won't know until the second time your stung, xoxo
Ashley Martinez
Ashley Martinez ヶ月 前
@JEN ATKIN crazy right?? I've been stung once too and I was worried about the same thing and then I learned that in school 😂
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Wooow I had no idea
Rachel dano
Rachel dano ヶ月 前
Haha! The best! 👍
Christi Cope
Christi Cope ヶ月 前
More, more, more! These videos were both fabulous!
raiderett6
raiderett6 ヶ月 前
#fuckupyourfriendsfriday 💕😂
Todd Tarum
Todd Tarum ヶ月 前
Good for you, now she's getting paid sex offers like all the other girls. Was she ever on epstein's island? Now that would be fancy. Something about you makes me want to flatulate. Thanks.
Linda_V1111
Linda_V1111 ヶ月 前
This was really good... Jen I’m a cosmetologist in Texas... if you ever need to hire anyone from here I’m your girl ummmkay! And I do makeup too.... keep me in mind please 😉
J A.L.
J A.L. ヶ月 前
This friendship is hilarious 😂. Side note did Desi get her boobs done? She is looking curvy 👍🏼
christina ortiz
christina ortiz ヶ月 前
wow jen can you do my makeup next and make me look like Kim K pls tysm.
Marisa P. Clark
Marisa P. Clark ヶ月 前
christina ortiz please and thanks
MissMcd
MissMcd ヶ月 前
Your personalities are hilarious together!! Doo more 😂💕
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Ok!
Kelly Barnd
Kelly Barnd ヶ月 前
You should do a video on how you keep your hair so healthy!
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
great idea I'm on it
its ya girl liz
its ya girl liz ヶ月 前
Lmfaoooo that instant karma fall was hilarious
JEN ATKIN
JEN ATKIN ヶ月 前
Haha it's really was tho
Liliana Almonte
Liliana Almonte ヶ月 前
Love this video !! Laughed so much! You guys are awesome!
victoria v
victoria v ヶ月 前
it was a *happy little accident Desi lol
elizabeth Ludwig
elizabeth Ludwig ヶ月 前
I would love for this to be a series
FABI AVILA
FABI AVILA ヶ月 前
I’m here from Demi’s channel. Had so much watching both videos. PS Desi did a good job on your hair. 😉🤣
iPhone 11 Unboxing!
13:16
再生回数 4 144 013